תג

יום שלישי, יולי 25

השקה

מטרתו של בלוג זה להוות במה לכתיבה יישומית אקטואלית של חברי הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה. הכוונה היא להעשיר את השיח בסוגיות משפטיות אקטואליות, ולעורר דיון על בסיס מאמרים קצרים (פוסטים) של חברי הפקולטה. האפשרות להעלות פוסטים לבלוג זה פתוחה בפני כל חברי הפקולטה בחיפה. האפשרות להגיב ולהעיר הערות פתוחה בפני כל אדם. התגובות יעלו בעיכוב קל, לאחר אישור מנהל האתר, זאת רק כדי למנוע התבטאויות שאינן ראויות באופן בוטה וברור. אנו מזמינים את הציבור, ובפרט את הסטודנטים שלנו, להשתתף בשיח בבלוג זה.

8 תגובות:

Anonymous אנונימי כתב/ה:

סחטיין על הבלוג, באמת. אפשר לומר שאני אפילו גאה ללמוד בפקולטה שבה המרצים פותחים בלוג שכזה.

אם להשתמש במושג של הברמאס, בלוג מסוג זה משלב בין המרחב הציבורי שהאקדמיה צריכה להיות (וממזמן כבר לא) לזה שהאינטרנט היה אמור להיות (והוא לא בצורה שחשבנו שיהיה). ואם עוד קצת רומנטיקה אקדמית, יכול להיות כיף, מעניין ומשכיל להציץ לדיון בזעיר אנפין בין מלומדים שפתוח לתגובות ולהמשך דיון של הסטודנטים ושל הציבור הרחב. זה מה שנקרא פתיחות אקדמית.

מה גם שכאן סטודנטים יכולים להשמיע את דעתם באנונימיות מבלי לחשוש, ולתת לדיעות שלהן להדיין בעד עצמן. זאת בניגוד למשל לפורומים בהיילירן, שאם להתבטא בלשון אקדמית, משמשים בעיקר לליקוקי תחת ולטחינת מים למען ציון מיטיב.

טוב, גם התגובה הזו יוצאת בעיקר ליקוק תחת אקדמי, אז אסיים עם ביקורת. דווקא על רקע הבלוג הזה, וגם בלי שום קשר, מקומם שבאתר האוניברסיטה אין מערכת פורומים ותגובות למען הסטודנטים. כזו שלמשל אפשר להמיע בה דברי ביקורת על ההחלטה המקוממת (ששונתה בינתיים) להחזיר את הבחינות בהתראה של 48 שעות בלבד.

וזהו, באמת שיהיה בהצלחה.

29/7/06 13:28  
Anonymous אנונימי כתב/ה:

התחלת המרוץ לדף התוצאות של גוגל:
בלוג זה עלה לאויר ביום 25 ליולי 2006.
מעניין לראות תוך כמה זמן הבלוג הזה יכנס לדף התוצאות של מנוע החיפוש גוגל.
הערה: הבלוג כבר מופיע במנוע החיפוש של גוגל בבלוגים, אבל אני מתכוון למנוע החיפוש הראשי.
נ"ב - להערכתי זה יקרה בערך בעוד כחצי שנה. אלא אם כן, מישהו ישחק בתוצאות

29/7/06 15:56  
Anonymous אנונימי כתב/ה:

חפש בגוגל "בלוג המרצים למשפטים", זה כבר שם, ולא נראה לי שהמרצים שלנו, מתוחכמים ככל שיהיו, יכולים לשחק עם גוגל.

29/7/06 17:52  
Anonymous אנונימי כתב/ה:

ואללה זה שם, אבל בדר"כ גוגל מעלה אתרים חדשים ליום יומיים ואז הם נעלמים לכמה חודשים. נראה אם זה יהיה גם המצב הפעם.

29/7/06 23:46  
Anonymous אנונימי כתב/ה:

ברכות לבלוג החדש. איזה יופי! בטוחה שיהיה מעניין ופורה.
עניין טכני קטן:
יש בעיה עם ה-רסס: אי-אפשר להזין כתובת תקפה בקורא רסס שאיננו מבוסס ווב. כשזה ייפתר גם תהיו יותר נגישים.
בהצלחה!
נעמה

30/7/06 12:53  
Blogger גיא דוידוב כתב/ה:

נעמה, תודה על הברכות. בדקתי ונדמה לי שזה דווקא עובד. אחרי כל האייקונים של מבוססי הווב יש מקום לבחור קוראי רסס אחרים. ניסיתי אחד מהם וזה עבד. אם יש עדיין בעיות נשמח כמובן לשמוע - הוספנו גם קישור למשלוח דוא"ל בשאלות/הערות על האתר.

30/7/06 21:10  
Blogger Ronen Perry כתב/ה:

המונה הוסף רק ב-31.7, כך שכל הכניסות שהיו לאתר לפני כן לא נמנו.

31/7/06 05:13  
Anonymous אנונימי כתב/ה:

כדי לאפשר שיח זורם ומהיר יותר, ולאור הנסיון המוצלח עם תגובות עד כה, החלטנו לבטל את הביקורת המוקדמת על תגובות. לפיכך התגובות יעלו מעתה לאתר ללא כל עיכוב. אנו מבקשים מהמגיבים לגלות אחריות לתגובותיהם, וכן מכלל הקוראים להסב את תשומת ליבנו לכל פרסום באתר זה שמנוגד לחוק או אינו הולם.

2/6/07 07:27  

הוסף רשומת תגובה

שימו לב! פרסום תגובה הינו על אחריות הכותב/ת בלבד. מערכת הבלוג אינה עורכת ו/או מבקרת את התכנים לפני פרסומם. אנא הפעילו ריסון עצמי והיזהרו מפני הוצאת לשון הרע או כל הפרת חוק אחרת.  

חזרה לעמוד הבית >>